Saturday, May 06, 2006

ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ


... ή τουλάχιστον θα έπρεπε, σύμφωνα με την ψιλικατζού (όχι των blogs, της γωνίας).
"Τρία- τρία τα πακέτα. Χργμφ... Τι παιδιά θα φέρετε στον κόσμο;", μου είπε με μια μούρη βυθισμένη στην αηδία. "Δεν είμαι έγκυος", απάντησα αντανακλαστικά. "Ναι, αλλά μεγάλη κοπέλα είσαι. Αργά ή γρήγορα θα κάνεις ένα παιδί με τον άντρα σου", συνέχισε η λαδωμένη κεφαλή. "Δεν είμαι παντρεμένη", μουρμούρισα έκπληπτη και ελαφρώς ενοχλημένη. "Ε, ήρθε η ώρα σου, να παντρευτείς", είπε με βεβαιότητα αφήνοντάς με σύξυλη.
Υπνοβάτησα μέσα στα νεύρα μέχρι το σπίτι μου και αναρωτήθηκα τι είχε συμβεί.
Πραγματικά, τι έχει συμβεί;

13 comments:

Purple Overdose said...

Μια απ’ τα ίδια...Πότε θα βάλω μυαλό, κτλ...Και πρέπει να σταματήσω να γυρνώ με τη μια και την άλλη τσούπρα...Χα,χα...Ο κόσμος της γειτονιάς είναι αστείος, κούκλα μου...Μη δίνεις σημασία...

omoyomo said...

Μου φαίνεται ακριβήναν τα τσιγάρα.

Charlie Alexandra said...

november, κακώς δεν υπάρχει blog γιατί και σε μας αρέσει να κοιτάμε από την κλειδαρότρυπα. Επί του θέματος τώρα.Πριν από μερικές ώρες, πέντε λεπτά από το σπίτι μου ενώθηκαν αρκετές χιλιάδες φωνές για να πουν όχι στον πόλεμο. Αυτή είναι η δική μου παρωδική φωνή που λέει όχι στην προκατάληψη και τα στερεότυπα. Ειδικά εις βάρος των γυναικών...
purple, αστείος κατά έναν τρόπο που δε σου βγάζει καθόλου γέλιο παραδόξως... Και σημασία δίνω γιατί με αφορά και πιστεύω στη δύναμή μου ν΄αλλάζω τα μικροπράγματα που μ'ενοχλούν (ψιλικατζίδικο μάλλον :) )

Charlie Alexandra said...

@ βλαξ: Ακριβά μου τσιγάρα (βλ. ακριβό μου διθέσιο)

Charlie Alexandra said...

κι εγώ επαναστατικό έργο, doc... Θάνατος στις Ψιλικατζούδες
(ε, τελοσπάντων όχι κι έτσι, αλλά ξέρεις... )

Epicuros said...

'Οταν ήμουν σε ηλικία που, σύμφωνα με τις κοινωνικές συμβάσεις, θα έπρεπε να παντρευτώ, όλοι παραξενεύονταν που δήλωνα ότι δεν πρόκειται να το διαπράξω. Με κύτταγαν με μισό μάτι και προσπαθούσαν να καταλάβουν αν είμαι ομοφ/λος (πολλοί ήταν σίγουροι ότι ήμουν...). Τους διαβεβαίωνα ότι αγαπώ τις γυναίκες πάρα πολύ για να ασχοληθώ μόνο με μία αλλά πάντα με θεωρούσαν UFO! Τώρα, αυτοί ειδικά που πέρασαν τα ζόρια που έχει η οικογενειακή ζωή, μου λένε πόσο δίκιο είχα! Εγώ πέρασα μιά χαρά κι εκείνοι καταριούνται την ώρα και τη στιγμή!

Marina said...

Η ψιλικατζού προσπαθεί να σε φέρει στον ίσιο δρόμο γλυκιά μου. Σε θέλει για τον γιό της που είναι παιδί με αρχές.
Και εσύ να καπνίζεις τρία τρία τα πακέτα...βάλθηκες να κάνεις τους καπνοβιομήχανους πλουσιότερους?

Της κάνεις χαλάστρα στα όνειρά της.

Anonymous said...

Αναρωτιέσαι τι έγινε ε;Μάλλον αναρωτιέσαι γιατί δεν την πλάκωσες στις σφαλιάρες ή γιατί δεν της απάντησες να κοιτάζει τη δουλειά της και να της κόψεις το βήχα.Ακου,αδιακρισία μερικοί άνθρωποι.

όταν πήγαινα σε γάμους όλες οι θείες,πρωτες,δεύτερες, τρίτες,με πλησίαζαν και τσιμπώντας με χαϊδευτικά στα πλευρά ,μου έλεγαν κακαρίζοντας ''σειρά σου τώρα!''..
Περίεργο,σταμάτησαν να το κάνουν όταν άρχισα κι εγώ να τους κάνω και να τους λέω το ίδιο ακριβώς σε κηδείες


Δεν είναι δικό μου,αλλά μου αρέσει πολύ.

Charlie Alexandra said...

regina, το quote είναι όοοοοοοολα τα λεφτά. Πραγματικά δηλαδή, αυτό τους χρειάζεται... σφαλιάρες,ε; μμμ...δεν είναι κακό...
marina, αν υποψιαστώ οτι η λαδιά αυτή μου προξενεύει το γιο της... μάλλον θα δεχτώ γιατί τόσο που καπνίζω δε συμφέρει. (δεν καπνίζω τρία τη μέρα αλλά τα αγοράζω έτσι για να μην παίξει να ξεμείνω ποτέ. κλασσική περίπτωση υποχόνδριου εθισμού)
επίκουρε, μου είναι αδύνατο να αντλήσω χαρά σήμερα επενδύοντας στο αύριο και τείνω να πιστέψω οτι είναι αναπηρία. Πρέπει σήμερα να νιώθω καλά και η βρομόγρια δε βοήθησε σ'αυτό. τώρα αν σε 10 χρόνια δικαιωθεί η επιλογή μου,... ακόμα καλύτερα!

Charlie Alexandra said...

πραγματικά ad, έχεις απίστευτο δίκιο. και καλό όνομα για blog: athanatiellinikigeitonia.blogspot.com!!!

Charlie Alexandra said...

παιδιά, απαραίτητες διευκρινίσεις: το Charlie είναι και θηλυκό όνομα οπότε Η Charlie, please...insomnia, εγώ λέω οτι τα πουρνάρια είναι μια χαρά και δεν ψήνομαι να τα αφήνω για έναν αβέβαιας εξέλιξης γάμο...

george.pirgaris said...

Charlie Alexandra όταν το αποφασίσεις έχω ένα παιδί πρώτης! Και με προίκα!

Charlie Alexandra said...

να μου σταλεί βιογραφικό του νέου πάραυτα, το οποίο και θα κοιτάξω εν καιρώ (καύλας μάλλον). οπότε εχέσθημεν για την προίκα. τα λοιπά χαρακτηριστικά;