Thursday, May 25, 2006

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ (μου)


1. Τα περισσότερα ωραία πράγματα τελειώνουν άσχημα
2. Τα υπόλοιπα δεν αρχίζουν ποτέ
3. Το σεξ είναι μια απαραίτητη ψευδαίσθηση έρωτα
4. Ο έρωτας είναι ο φόβος οτι θα χάσεις τον άλλο ...που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη
5. Οι Ινδιάνοι λένε: όταν ο θεός έφτιαξε τον άνθρωπο και είδε πόσο ελλιπής ήταν, του χάρισε το σκύλο.
Οι Ινδιάνοι έχουν δίκιο
6. Το κάπνισμα, το ποτό, τα ναρκωτικά και το ξενύχτι είναι μερικοί ανθυγιεινοί τρόποι για να γίνει ανεκτή η ζωή
7. Το ποδόσφαιρο, το κρίκετ, η ιππασία, το μπρίτζ και η θρησκεία είναι οι αντίστοιχοι υγιεινοί
8. Η μεγαλύτερη ατάκα για τους άντρες έχει ειπωθεί δια στόματος James: Don't treat me like a God, treat me like a dog and i'll come home to you
9. Η μόνη δίαιτα με αποτελέσματα είναι αυτή ενάντια στους εγκεφαλικούς μας κάλους, ήτοι κόμπλεξ
10. Το πολύ κλάμα συνεπάγεται πολύ γέλιο. Δυστυχώς, λειτουργεί και αντίστροφα
11. Ο άνθρωπος που δεν έχει φίλους, δεν είναι πολιτισμένος
12. Ο άνθρωπος που δεν έχει γνώσεις, δεν είναι καταρτισμένος
13. Ο άνθρωπος που δεν έχει ερωτική σχέση, είναι εγωιστής
14. Αν ξεχνάς που καβατζώνεις τα κόκαλά σου, καλύτερα να εύχεσαι να μετενσαρκωθείς σε άλλο ζώο

53 comments:

Charlie Alexandra said...

δεν έχω να πω τίποτα για το 14., σωστά; με τη merlot γνωρίζεστε πλέον...

Godot said...

Reminder:
Na min ksexasw kapote na sou pw ki allo ena...
Ligo contra tempo kai anorthodoxo alla ....

Κωστής Γκορτζής said...

1. Κάθε τέλος είναι κι ένας θάνατος. Ακόμη και της πιο όμορφης ζωής...
2. Τα υπόλοιπα είναι διαρκώς μέσα σου, άρα δεν χρειάζεται να αρχίσουν.
3. Τι να σου κάνω, που ...καλύπτομαι από την καθαρόαιμη.
4. Όταν βρείς τον κατάλληλο, να μου το ξαναπείς...
5. Συμφωνώ απολύτως
6. Το κάπνισμα, το ποτό, τα ναρκωτικά και το ξενύχτι είναι μερικοί ανθυγιεινοί τρόποι για να κουκουλώνουμε τις ανασφάλειές μας.
7. Ως έχει
8. Συμφωνώ απολύτως
9. Δεν κατάλαβα τίποτα
10. Ευτυχώς, λειτουργεί και αντίστροφα.
11. Σωστό
12. Λάθος.
13. Εγωιστή το λένε τώρα; Μαλάκα τον ήξερα!
14. Τι πίνεις;;;;

weirdo said...

Καλά τα λες, charlie..
Επίτρεψέ μου στα 6 & 7 να συμπληρώσω τον 'έρωτα' και το 'sex' ως τους top υγιεινούς & ανθυγιεινούς at the same time τρόπους, για να γίνει η (κωλο)ζωή (μας) ανεκτή.. Τα άλλα (τουλάχιστον κάποια από αυτά) αφορούν αυτούς που δεν έχουν (/κατέχουν), ούτε το ένα, ούτε το άλλο..

zero said...

Ολα σωστα ειναι.
Ολα πολυ cool.

ζερο.

I.P.Potis said...

Οι ρώσοι λένε:

Όποιος δεν πίνει και δεν καπνίζει πεθαίνει υγειής ;)

ptwsh said...

5. Όπως ο Θεός έπλασε τον Αδάμ, έτσι και τον σκύλο...Δλδ τόσα documentaries επιστημονικά για τη δημιουργία του κόσμου τσάμπα έγιναν;
11. Ο άνθρωπος που έχει ΠΟΛΛΟΥΣ φίλους (πάρα πολλούς), κάνει περισσότερο πολύπλοκη τη ζωή του.

Καλημέρα σας. Ωραίο post. Ένας πρωτότυπος τρόπος να "συστηθούμε".

Mantalena Parianos said...

IERO post αυτό Τσάρλι... Μανιφέστο κούκλα μου! Μουτς

ptwsh said...

Άσχετο..Έχω ίδια desktop οθόνη στο δωμάτιο μου...ίδιο πίνακα ανακοινώσεων και ποστάρω διάφορες φωτό ή ότι άλλο...

Charlie Alexandra said...

καλημέρα σε όλους....
@ godot: τι το λες και δεν το κάνεις; αφου το έχω δηλώσει τι περίεργο κ ανυπόμονο πλάσμα είμαι!

@ ημίαιμος : 9. κάτω οι δίαιτες που τείνουν να αλλάξουν την εξωτερική εμφάνιση. ζήτω αυτές που στοχευουν στο μέσα μας
13. κι αυτό σωστό
14. εγώ;;;; η Merlot μπήκε κι έγραψε τη μπούρδα της και ησύχασε

@ weirdo: ναι, θα συμφωνήσω οτι το σεξ κι ο έρωτας μπορούν να ενταχθούν στο 6-7 αλλά τα θεωρούσα πάντα κάτι πολύ παραπάνω. a sphere of their own...

@ zero: thanx man. this time i tried!

@ i.p.potis, σπασίμπα για την ίνφο ;)

@ amelie: α, οκ. γιατί; δεν είπα ανενημέρωτος, είπα καταρτισμένος. νομίζω οτι η γνώση είναι εκείνη που σε καθιστά εξειδικευμένο... οχι;

@ ptwsh: xaxa οπότε ισχύει λίγο το σαν στο σπιτι σου έτσι;! να σου πω, για το 5: τι να μας πουν κι οι χριστιανοί! 11: indeed

@ mandalena: κι εγώ το ένιωθα κάπως σημαντικό όταν το έγραφα... αλλά όχι τόσο ορμητικό όσο ένα μανιφέστο. Κάτι που πάει με κλάμα πριν και τσιγάρο μετά.

@ γαλάτης: είμαι άρρωστη με αυτό το κομμάτι από τη μέρα που το άκουσα... και πάνε (πηγαίνουν -για τους φίλους μη-θεσσαλονικείς) χρόνια

Anonymous said...

Νομιζω πως θα διαφωνήσω λιγο στο σημειο με τον άντρα που λεει να του φερόμαστε σα σκυλί.
Μονο όσοι εχουν μαζοχιστικές τάσεις τα λένε αυτά.Υπάρχουν και νορμάλ άντρες (πιστεύω δηλαδη..:p )

Charlie Alexandra said...

το καλό όμως είναι πως δεν το λέω εγώ , το λέει εκείνος υποτίθεται σε 1ο πρόσωπο... σαν έκκληση, σαν οδηγία χρήσεως!

Chaca-Khan said...

φόρος τιμής στα προσωπικά posts

Charlie Alexandra said...

βιώματα είναι αυτά insomnia... γι'αυτό και το ονόμασα αλήθειες μου..
chaca, τι είναι αυτό το σκατό; καλά τώρα που επιτέλους πέρασα dsl ποιός με πιάνει... θα το ξεψαχνίζω laterz

Chaca-Khan said...

free/download

Gordon said...

Να προσθέσω κι εγω ένα μικρό λιθαράκι στο υπέροχο αυτό οικοδόμημά σας:
άνθρωπος που δεν έχει φίλους μάλλον εχει... "ψύλλους"

Gordon said...

Να προσθέσω κι εγω ένα μικρό λιθαράκι στο υπέροχο αυτό οικοδόμημά σας:
άνθρωπος που δεν έχει φίλους μάλλον εχει... "ψύλλους"

Gordon said...

to mlksmno phre duo sxolia, sorry

Anonymous said...

Απαγητή μου Charlie, και πάλι έχεις δίκιο και σέβομαι κάθε σου αλήθεια. Απλά προσπάθησα να μπώ λίγο μέσα σε όλο αυτό, προκειμένου να μάθω την αδερφή ψυχή, και δυστυχώς σε κάποια σημεία δεν....

Anonymous said...

1. Τα περισσότερα ωραία πράγματα τελειώνουν άσχημα ektos kai an den einai kai toso oraia tekika

2. Τα υπόλοιπα (oraia pragmata) δεν αρχίζουν ποτέ opote den gnorizoume thn yparksh tous kai synepws den mporoume na ta xaraktirisoume ws oraia

3. Το σεξ είναι μια απαραίτητη ψευδαίσθηση stomatikou έρωτα

4. Ο έρωτας είναι ο φόβος οτι θα χάσεις τον άλλο ...που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη (o erwtas, o fovos 'h allos?)

5. Οι Ινδιάνοι λένε: όταν ο θεός έφτιαξε τον άνθρωπο και είδε πόσο ελλιπής ήταν, του χάρισε το σκύλο. afou prota eixe ftiaksei to fytiko vasileio to zoiko vasileio (ektos tou skylou) thn fysh kai ton xrono..

oi indianoi exoun adiko

6. Το κάπνισμα, το ποτό, τα ναρκωτικά και το ξενύχτι είναι μερικοί ανθυγιεινοί τρόποι για να γίνει ανεκτή η ζωή gia autous pou den exoun prosvasi se pio ygieinous tropous

7. Το ποδόσφαιρο, το κρίκετ, η ιππασία, το μπρίτζ και η θρησκεία είναι οι αντίστοιχοι υγιεινοί pou antistoixoun stous antistoixous anthygieinous

8. Η μεγαλύτερη ατάκα για τους άντρες έχει ειπωθεί δια στόματος James: Don't treat me like a God, treat me like a dog and i'll come home to you. i megalyterh gia tis gyneikes den exei eipothei akomi. synexws legontai kainourgies opote yparxei amfivolia gia thn yparksh ths..

9. Η μόνη δίαιτα με αποτελέσματα είναι αυτή ενάντια στους εγκεφαλικούς μας κάλους, ήτοι κόμπλεξ, atyxes..

10. Το πολύ κλάμα συνεπάγεται πολύ γέλιο. Δυστυχώς, λειτουργεί και αντίστροφα, atyxes

11. Ο άνθρωπος που δεν έχει φίλους, δεν είναι πολιτισμένος, ektos kai an oi synanthrwpoi tou einai apolitistoi.

12. Ο άνθρωπος που δεν έχει γνώσεις, δεν είναι καταρτισμένος, o anthrwpos pou den exei faei den einai xoartasmenos kai o anthrwpos pou den exei syzygo den einai pantremenos. atyxes..

13. Ο άνθρωπος που δεν έχει ερωτική σχέση, είναι εγωιστής, 'h mporei na empiptei se 232 diaforetikes kathgories. atyxes...

14. Αν ξεχνάς που καβατζώνεις τα κόκαλά σου, καλύτερα να εύχεσαι να μετενσαρκωθείς σε άλλο ζώο ypo thn pro'y'pothesh oti yparxei metensarkosh, oti gnwrizeis gia authn kai oti thn apodexesai..

14 shmeia elafrws klemena kai elafrws anypostata
+
aristero vyzi
+
kineziko tatouaz
+
misokomeni fatsa
+
TFT
+
Laptop
+
anapthras
=
26 comments and still going..

all you need is some publicity, all you need is more comments,
blogging till dawn,
blogging till death

Charlie Alexandra said...

απαντάω μόνο στον ipsometric curse που με τσάτισε με το κόμμεντ του και ξαναπάω για ύπνο γιατί είμαι κομμάτια. αν αυτή που αναφέρεις (βυζί, αναπτήρας , tattoo) είναι συνταγή για 26 κόμμεντς, στ'αρχίδια μου, γιατί το πόσα κόμμεντς έχω δε με αφορά.. αν σε κάποιους αρέσει αυτό που έχω να πω, ακόμη καλύτερα, αν όχι, εγώ τα έγραφα και πριν όταν κανένας δεν είχε πρόσβαση.
η φωτό έχει σα στόχο μια μικρή αποκάλυψη γιατί όλη αυτή η καβατζωμένη ανωνυμία μου τη δίνει ώρες ώρες.
επίσης, δεν είχα στόχο να είμαι διδακτική γι'αυτό και μιλάω για αλήθειες ΜΟΥ.
τέλος, γουστάρω τρελλά που έχεις το θάρρος της γνώμης σου αλλά ο τόνος σου και το όλο ύφος μου τη δίνουν. ακούς εκεί... ατυχές...! θα μου πεις εσύ για τη δική μου ζωή και τις δικιές μου αλήθειες τι ισχύει και τι όχι; ατυχές.
(καλύτερα να μη σε κρίνω αν και ψήνομαι να σε κρίνω βάσει του σχολίου σου επί του 11.)

UrbanTulip said...

Καλησπερα....
Για το 3 & 4
Ο έρωτας ειναι μια απαραιτητη ψευδαίσθηση του (για) σεξ I think
και για το 4...ναι εχει επιβεβαιωθεί....το πε και ο Καραγατσης με το δικο του τροπο " Ο έρωτας ειναι η πιο εγωιστική πράξη"!

zouri1 said...

ουφ,με καλυψανε ολοι.
Συμφωνω σε πολλα.

Calamity Jane said...

καλή μου γιατί ψεύδεστε ασυστόλως? Δεν αρέσουν τα ψέματα στις καουμπόισσες. Μόνο όταν παίζουν πόκερ τα ανέχονται...Δεν είστε εσείς η ίδια που πριν καιρό γράφατε στον φίλτατο σαντζο ότι είστε "ανορθόγραφη, αλλά πιο δημοφιλής"?
Για του λόγου το αληθές:
http://www.blogger.com/comment.g?blogID=22495063&postID=114756317486080640

Και εντάξει, δεν τρέχει τίποτα. Όλοι λίγο πολύ θέλουμε να μας διαβάζουν και να είμαστε και δημοφιλής αμα λάχει...Μας έχει μείνει σύμπλεγμα από το σχολείο και το πολύ Βeverly Hills...Όχι όμως να μας την λέτε και από πάνω...Λυπηρό αγαπητή μου.

Ας γιορτάσουμε την έλλειψη ηθικής και τό πόσο πρόστυχοι χαρακτήρες είμαστε...Όχι μόνο κατα βάθος...Αρχής γενομένης από την επιφάνεια...

Έτσι πυροβολεί χειμκουστ μια καουμπόισσα.

Περαστικός said...

Εγώ κρατώ τη φράση "οι Ιδιάνοι έχουν δίκιο" _|:)

Chaca-Khan said...

charlie, ξεκόλλα παιδί μου.. τί σ΄έπιασε; Halloο-ου στο internet είμαστεεεε.. τί περιμένεις; (τί ασχολείσαι;)
Εμείς απολαμβάνουμε ανθρώπους να βγαίνουν στη σκηνή (το κοινό δε φαίνεται)-είναι σα να τραγουδάς με κλειστά τα μάτια.Keep on, u ve got it.

MåvяiÐåliå said...

Κακός χαμός!

Chaca-Khan said...

εννοώ το εκτιμιταίο blogging είναι έτσι.. ουφ! τι ήθελα κ ακολούθησα τα ίχνη της παρεξήγησης; ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΠΟΤΕ ΠΙΑ. (το γράφω εδώ για να μην το ξεχάσω)

Charlie Alexandra said...

insomnia, έλα ντε... εγώ απλώς ανέβασα άλλο ένα ποστ που το θεώρησα και καλούτσικο....
calamity, πρώτον όταν μάθω κι εγώ πια είσαι, γιατί εσύ είναι ολοφάνερο οτι με ξέρεις, θα τα πούμε οι δυό μας... όσο για το κόμμεντ στον sancho, μην τρελλαίνεσαι και μη χώνεσαι στα προσωπικά μας γιατί περί τέτοιων πρόκειται...
chaca, u r the man. έχεις δίκιο μαν
dahlia, γάμησέ τα έτσι... από το πουθενά
ipsometric whatever, αύριο λέω να ποστάρω τα βυζιά μου γιατί 35 κόμμεντσ μου είναι λίγα.

Calamity Jane said...

τότε να τα στέλνεις με μειλ και να μην ποστάρεις καλή μου...Άκου προσωπικά...Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

Πάντως το ποστ ήταν καλό ούτως ή άλλως. Κόψε τις ηθικολογίες. Δεν σου πηγαίνουν...Suggestion ήταν.

MåvяiÐåliå said...

Ρε παιδιά sorry αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα τις κριτικής πόσο μάλλον της αρνητικής κριτικής, δεν σου αρέσει κάποιος απλά δεν τον διαβάζεις, γιατί τόση φασαρία;;

Μήπως είναι μια καλή δικαιολογία για να βγάζουμε άρνηση που ίσως δεν μπορούμε να κάνουμε σε πιο σημαντικά κομμάτια της ζωής μας;

Μήπως είναι κάτι σαν απωθημένο;

Δεν ξέρω, απλά εμένα δε μου κάνει η αρνητική πόσο μάλλον η ειρωνική κριτική.

Αν δεν σου κάνει κάτι απλά δεν ξανά περνάς από εκεί να το διαβάσεις και στο φινάλε αν νιώθεις αλτρουιστικά την υποχρέωση να επέμβεις για να ενημερώσεις των όποιον διαβάζεις – στείλε ένα μαιλ.

Charlie Alexandra said...

calamity, την τελευταία φορά που τσέκαρα, μπορούσα να κάνω ο,τι θέλω όποτε θέλω όπως θέλω. Ναι, ακόμη και να στείλω στον χ,ψ,ζ κόμμεντ με προσωπικό υπαινιγμό! και ξέρεις κάτι, θα συνεχίσω να το κάνω. και ξέρεις και κάτι ακόμη; δεν παίρνω ποτέ τις προστακτικές που μου απευθύνονται σοβαρά. τώρα για το αν το πόστ ήταν καλό, να σου πω την αλήθεια, ξαναδιαβάζοντας τα σχόλια του ipsometric διαπίστωσα οτι σε σημεία είναι όντος ατυχές και το μόνο που το σώζει είναι οτι αναφέρομαι σε δικές μου αλήθειες. οπότε παίζει τίποτα από τα δύο πράγματα που μου έγραψες να μην ισχύουν which makes me wonder why did you even bother....

@dahlia: πραγματικά!!!

@ insomnia: όντως, αλλά μάλλον χάθηκαν κι αυτή είναι μια από τις εναλλακτικές

@ sancho: σιγά βρε έριδα εσύ! χαχαα
ρεμάλι!!!

@ heim: δεν ξέρω αν σοβαρολογείς, εγώ όμως πραγματικά στενοχωρήθηκα κι ευτυχώς που έχω πρόσβαση σ'ένα περίφημο μαγικό φίλτρο και σ'εναν περίφημο νέο φίλο που μου έφτιαξαν τη διάθεση

Anonymous said...

με λένε καλαμιτι για κάποιον λόγο. Για τα υπόλοιπα σου έστειλα μειλ...to explain why I bothered after all. Από τους υπόλοιπους σορρυ για το φόρτωμα.

Charlie Alexandra said...

dr. εγώ γι' αυτό πάντως έχω ξενερώσει... και λέω να φύγω για λίγο... παρ(α)έδωσα ψυχή, όπως είπε κ η φίλτατη insomnia...

Anonymous said...

Προσπαθώ να συμπασχήσω αλλά δεν τα καταφέρνω. Δηλαδή εσείς - όχι όλοι, ορισμένοι - στεναχωριέστε πολύ ή χαίρεστε πολύ με αυτα που γράφετε και διαβάζετε εδώ μέσα; Στ' αλήθεια; Δεν διασκεδάζετε μόνο; Δεν ξεχνιέστε από την πραγματικότητά σας; (πραγματικότητα = αυτά που γίνονται μέσα και έξω από το σπίτι, εκτός Internet και τα οποία σας αφορούν - δουλειά, έρωτες, οικογένεια,οικονομικά προβλήματα, κυνήγι στόχων και η επικαιρότητα - τί γίνεται στον κόσμο, ανέβηκαν τα επιτόκια κλπ κλπ κλπ). Χρειάζεστε κι άλλους τσακωμούς και άλλες αγωνίες; Αν είναι έτσι εκτιμώ ότι η πραγματικότητά σας -δε θέλω να γράψω η ζωή σας - μπορεί να γίνει μόνο καλύτερη και εκτιμώ ότι θα ήταν καλό αν κάνατε κάτι γι αυτό.

Τσάρλυ, κατ' εξαίρεση συντάσσομαι μαζί σου γιατί μου έχεις τάξει πούστικο τριήμερο και η τσούλα η Κολομβιανή με έχει στήσει και την έχει κοπανήσει με γκόμενο σε νησί της Καραϊβικής. Μετά τιμής, Νοέμβριος

Anonymous said...

Καραϊβική και μαλακίες... εντάξει, καλά πρέπει να είναι αλλά σαν τη Χαλκιδική...

Alkyoni said...

δεν έχω να σχολιάσω τίποτε απ όσα διάβασα,μόνο να διορθώσω κάτι
Έγραψες εκείνο το συνδιασμός που θεωρήθηκε ανορθόγραφο
Όπως άφησα σχόλιο και στον σάντσος αφήνω κι εδώ
Παλαιότερα η λέξη γραφόταν συνδυασμός
Άλλαξε η γραμματική και πλέον γράφεται συνδιασμός
Συμπέρασμα (ίσως χωρίς να το ξέρεις) δεν ήσουν ανορθόγραφη :)
Αυτό μόνο έχω-θέλω να σχολιάσω
Καλημέρα :)

UrbanTulip said...

Μηπως δεν επρεπε να σχολιασω τα λογια της Charlie; Οχι τιποτα αλλο αλλα ηταν τοσο ωραιες οι αληθειες της που δεν μπορουσα να μην πω κατι , να ειμαι με καποιο τροπο μερος αυτης της διαδικασιας που ερχεται ο αλλος και λεει καποια πολυ δικα του πραγματα...
Charlie, μ αρεσαν οι αληθειες σου...

Charlie Alexandra said...

@ νοέμβριε: σας αγαπώ σας αγαπώ σας αγαπώ!

@insomnia: ωωωω, mille pardon! Δεν είχα αντιληφθεί... κι εγώ σας απευθυνόμουν στο θηλυκό τόσο καιρό... and thanx... ;)

@ δοκτορ & insomnia: έχετε δίκιο μα να μου λέτε να κάνω υπομονή για να μην το μετανιώσω, είναι ναν να λες σε έναν βουλιμικό παχύσαρκο να φάει μισή ντοματούλα για να μην παχύνει. επομένως, ή δεν το έχω μετανιώσει πικρά ή είμαι αγύριστο κεφάλι...

@ alkyoni: δεν υπάρχει άνθρωπος που να χαρεί πιο πολύ από μένα για την παρέμβασή σου. ωστόσο τα δικά μου λεξικά το γράφουν όπως λέει ο σάντσο: "συνδΥασμος". το τελευταίο έχει εκδοθεί το 1993. εσύ από ποιές πηγές αντλείς;

@ respect: 1ον ποιός μίλησε για νησί; είπα εγώ νησί; ααα, διαρρέουν πληροφορίες βλέπω ;)
2ον δεν με έχετε ΉΔΗ ανάγει σε θεότητα. Ε, μαλακία σας ρε παιδιά.. πραγματικά δεν ξέρετε τι χάνετε...
3ον να αφήσετε τα κόμμετνς και τα μπλογκινγκς γιατί καλοκαίριασε και να πάρετε το φίλο σας με το ζωμό και να πάμε στην αραβία στο βεδουίνο, ξέρει εκείνος. (ξεκινάει και μια έκθεση που παίζει να σε ενδιαφέρει)
@ urban tulip: τι όνομα!!! ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΤΣ! μ'έκανες να χαμογελάσω και σ' ευχαριστώ γι'αυτό (πως καταφέρνουν μερικοί άνθρωποι να είναι απλά θερμοί; γιατί κάποιοι άλλοι είμαστε τόσο κρυόκωλα εγκεφαλικοί; μουμπλε μουμπλε)

@ γαλάτης: ΜΑΛΑΚΙΕΣ! Αυτό που λές έγινε, αλλά ο θεσσαλονικιός δεν του απάντησε έτσι. Του είπε: " Να σε πω ρε φιλαράκι, πλάκα με κάνεις; χανιώτη έχεις πάει; δεν έχεις πάει; ε, τι με πρήζεις τ' αρκίδια τότε. πάνε πρώτα και θα με πείς μετά. γκαύλα σε λέω". κατάλαβες γαλάτη; να μην μπαίνεις στο αξιότιμο βλογ μου για να λες ανακρίβειες. λοιπόν, ΕΓΙΝΑ κατανοητή (οχι, δεν είμαι ορθογράφος... να τα λέμε αυτά)

Кроткая said...

"Don't treat me like a God, treat me like a dog and i'll come home to you"

Μου τυλίγεις ένα James παρακαλώ;
όχι δεν είναι για δώρο, για μένα ειναι... Η μαλλον, μην τον τυλίξεις, θα τον καταναλώσω αμέσως!

εισαι θεα!

Кроткая said...

και η μερλοτ επισης, το ξεχασα!

Charlie Alexandra said...

και πήγα μόλις 3 μέρες διακοπές.. σκέψου να φύγω για καμιά βδομάδα πως θα γυρίσω
α κι ο τζειμς, εεεετοιμμοοοοοοοοοοοοοος!

Charlie Alexandra said...

@respect: θα διαρρεύσουν (άγνωστο με πόσα ρο) πληροφορίες στον (κίτρινο) τύπο πολύ σύντομα. όσο σύντομα επιθυμείτε

@γαλάτης: καταρχίν καλή pic xixix και indeed, το νόημα ήταν το ίδιο. η τοπική εσάνς όμως είναι που κάνει τη διαφορά. να κάνουμε μια σεάνς να σας εξηγήσω (το κλείνω γιατί με βλέπω για καμιά εικοσαριά ουσιαστικά σε -ανς)

Charlie Alexandra said...

loooooooooool τρελλοκομεία και τα δύο χαχαχαχααααααααααααχαχαα

weirdo said...

Welcome home, τρελοκόριτσο!!

αερας said...

μια charlie ως αλλη μωησης, και καλυτερη ,με 14 αντι 12, δεν ειναι κακιά για πρωινο!
Θα μεινω στο 14 αν και δεν το καταλαβα καλα αυτο περι καβαντζας,
αλλα γουσταρω τις μετενσαρκωσεις σε ζωα.
Εσυ τι ζωο θα θελες να εισαι στην επομενη,ειπαμε?

UrbanTulip said...

Kahmera Charlie :)
χαχα αυτο το μουμπλε μουμπλε, ποιος το λεγε; ο Ντοναλντ;
Μιλουσα με ενα τυπο ψες και μου πε οτι η σοβαροφανεια ειναι η μεγαλυτερη αρρωστια όσο αφορα το γραψιμο.
και συμπληρωνω και εγω.
και η μανια να ριχνεις ατακες, σκοτώνει επίσης.
και αυτα παλι ακουγονται ατακε!
WELCOME κιολας!

Charlie Alexandra said...

@ weirdo: nice to be home αν και δε με χαλαγε να μεινω λιγο ακόμη εκεί που ήμουν... ξέρεις μια δύο αιωνιότητες ακόμη...

@ αέρας: το 14 οφείλεται στη merlot, τη σκύλα μου η οποία ως αναρχοαυτόνομος οργανισμός μπαίνει στο βλογ, συμπληρώνει, ποστάρει... τα σπαει γενικότερα

@ morgana: αχ οχι βαμπιρικές οχι, μολις ξύπνησα... δε μπορώ θα ναι σα να έχει ο λαιμός μου περίοδο...
ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΤΣ οπως και να χει

@ urban tulip: ωπ... περίμενε. εγώ γράφω σοβαροφανείς ατάκες; να μου το πεις αν αυτό εννοούσες γιατί ξενερώνω με τον εξυπνακισμό και τη σοβαροφάνεια και δε θέλω εγώ να γράφω έτσι... φιλάκια
κ
καλημέρες παντού!

Bliss said...

to sex dn to 8ewrw pseudais8hsh ...ok mporei na mhn exw kai thn trelh empeiria na kserw pws einai an to kaneis me kana 2-3 na ksereis antidraseis allwn kai pws se antimetwpizoun oloi diaforetika..:/...par ol auta otan einai me to atomo pou agapas kai latreueis nomizw oti einai kati pou se f8anei ekei pou dn mporeis na ftaseis pote monos sou...se ena polu omorfo sunais8hma...na ginw kai ligo real kai shocking?...8a ginw...na teleiwneis k na teleiwnei kai koitazeste sta matia!liwnw gi authn thn stigmh...kai as thn apokaloun kai thn onomazoun..pseudais8hsh..apokorufwsh ktl ktl..ta perissotera wraia pragmata teleiwnoun adoksa...kai nai kai oxi...ala egw pisteyw teleiwnoun adoksa epeidh epontai kalutera kai to lew apo dikh mou empeiria!
polu kalo to post me problhmatises pana8ema se!
polles kalhmeres!

UrbanTulip said...

λες να αποκαλούσα σοβαροφανείς ατάκες της αλήθειες σου; Αν τις θεωρούσα έτσι δεν θα ελεγα οτι μ αρεσαν :)
Απλα μου λθε σημερα να πω, κάτι που σκεφτόμουνα ψες. Έχει κόσμο που προσπαθεί τόσο απεγνωσμένα να φανει cool και ρίχνει κάτι ατάκες που χάνει η κουβέντα και το νοημα της (και αυτη τη στιγμη ευχομαι να μην ακουγομαι έτσι).

Anonymous said...

Αγαπητή Charlie, μπορεί να κάνω και λάθος, ένας διαιτολόγος, ένας ψυχολόγος κτλ...θα ξέρει, ότι οι βουλιμικοί δεν είναι παχύσαρκοι, γιατί τρώνε και τα βγάζουν. Οι ανορεξικοί δεν τρώνε κτλ. αν είναι έτσι ίσως τελικά και στην δική σου περίπτωση να μην είναι τόσο αντίθετα και ακραία. Κολλάει να πω πως ίσως όπως και στις σχέσεις, έτσι ίσως και στο χαρακτήρα μας, τα αντίθετα να μπορούν να συνδιαστούν αρμονικά; Είναι απλά μια ερώτηση αν θέλετε αγαπητή μου κυρία, για σκέψη....
Λίγο για αγύριστο κεφάλι μου κάνεις, και συγνώμη δηλαδή, αλλά δεν είναι κακό. Ίσως απλά πιστεύεις πολύ σε όσα κάνεις και γράφεις και είναι καλό.
Καλή συνέχεια

Charlie Alexandra said...

@ margo: αχ βρε φάτσα σωστές οι αναλύσεις σου αλλά εγώ δεν έγραψα οτι το σεξ είναι ψευδαίσθηση, αλλά ψευδαίσθηση έρωτα. κι αυτονόητο καθίσταται οτι όταν μιλάω για σεξ μιλάω για καθαρά σωματική ανταλλαγή. επειδή όμως είναι κι η ψυχή σου παρούσα δημιουργεί μια ψευδαίσθηση έρωτα για να μην ξενερώσει.... (χιχιχι πολύ τις ευχαριστιέμαι τις αθώες ματιές στον κόσμο. οχι naive, innocent...)

@urbantulip: μμμ... βλακώδες σχόλιο σου έκανα indeed

@ insomnia: 1.εγώ υπήρξα βουλιμική και πριν φτάσω να τα βγάλω είχα κατεβάσει αρκετά ώστε να με λες υπέρβαρη...
2. δεν είμαι πολύ σίγουρη για όσα κάνω κ για τα περισσότερα είμαι κ τρομερά ανασφαλής. αλλά οχυρώνομαι γιατί αυτό που μου έχει μάθει η ζωή μου είναι οτι όταν δείχνεις αδυναμία, θα βρεθεί πάντα κάποιος καλοθελητής να σε γαμήσει... και δεν ψήνομαι... καλύτερα άρα να μοιάζω αντιπαθητική, σνομπ, υπεροπτική παρά θύμα κακομοίρα ευαίσθητούλα και μονίμως πληγωμένη. (σε διαβεβαιώ οτι αν κ συνιστά ένα μικρό ευνουχισμό, πιάνει)

Anonymous said...

Charlie αν μπορώ να απαντήσω! Ήθελα να πω πως εγώ έχω τις αντίθετες εμπειρίες απο'σένα,τώρα πια, πάντα δίπλα στους ανθρώπους, και έχω καταλήξει με πολλούς που ευτυχώς με λατρεύουν και έχουν κάνει απίθανα πράγματα, και δεν θα άντεχα την ζωή μου χωρίς αυτούς. Και όταν έδειξα και μεγάλη ασφάλεια με γαμησαν γιατί αυτο τους έδειξα...Άλλωστε νομίζω ο 'σνομπισμός' μου βγήκε ως αναίσθησία και έφαγα αντιπάθεια. Σε αυτό βέβαια είναι ο καθένας όπως νιώθει...αλλά πέρασα από το 'δικό σου' τρόπο 'στο δικό μου' τώρα και ειλικρινά δεν το αλλάζω!!!
Sorry αλλά ήθελά να το πω...
Από την μια όχθη στην άλλη, πολύ ανασφάλεια αλλά με βοήθησαν άνθρωποι που έφαγαν σκατά από'μένα και μάλιστα τα έτρωγαν για χρόνια...Αν βγεί το συμπάρεσμα ότι απλά είμαι αδύναμη και δεν μπορώ χωρίς αυτούς, λάθος, απλά θα στεναχωρεθώ πολύ αν γυρίσω πίσω και δω πόσα έκαναν για'μένα, μάλλον εγωιστικό!!!
Όμως αφού τα αναγνωρίζεις όλα καλά!!
Φιλιά