Wednesday, May 17, 2006

MIDNIGHT WALKERS


Πάλι τρεις η ώρα χωρίς καλά καλά να το καταλάβω και το χειρότερο είναι πως πάλι θα περιμένω να πάει 6-7 για να κοιμηθώ. Πραγματικά έχω χάσει τις νύχτες μου που κάποτε είχαν νόημα και τώρα έχουν γίνει δεδομένες, σα γκόμενος που κοιμάσαι μαζί του τα τελευταία 5 (Θεός φυλάξοι χρόνια) χρόνια. Αλλά αυτό δεν ήταν ένα ποστ γκρίνιας. Περισσότερο σαν αναφορά το είχα σχεδιάσει στο μυαλό μου. Για πάμε πάλι...
Γύρισα από τη δουλειά πριν από μίση περίπου ώρα. Α, ναι, δε σας είπα: έπιασα δουλειά. Δεν είναι για τα λεφτά - τα είπαμε αυτά στο πρώτο ποστ. Δεν κοιμάμαι που δεν κοιμάμαι, καλύτερα να είμαι κάπου που να ζουν νύχτα και πού καλύτερα από ένα μπαρ;
Σήμερα, ας πούμε, γνώρισα έναν τύπο που είναι κολλημένος με τις πυραμίδες και ισχυριζόταν οτι έχουν φτιαχτεί, "όπως άλλωστε και η Ακρόπολη" (ναι, η Ακρόπολη είπε, Οχι ο Παρθενώνας) "αλλά αυτό είναι γνωστό", από... εξωγήινους. ΝΤΟΟοοοοΟΟΟινγκ!
Ένας άλλος τύπος, ο οποίος ανέβηκε πολύ στην εκτίμησή μου όταν μου είπε οτι δεν έχει χάσει συναυλία από το 1987 σε τρελλό εύρος: από Dickinson for Maiden και Sabbath μέχρι Μassive Attack. Αυτός ο τύπος λοιπόν ήπιε 58 μπύρες draft μικρές. Επιβεβαίωσε δε το ρητό οτι η μπύρα είναι ποτό που δεν το πίνεις, αλλά το δανείζεσαι, πηγαίνοντας ισάριθμες φορές για κατούρημα (μάλλον. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, τη μια φορά άργησε αρκετά, οπότε πήγε 57 φορές για κατούρημα και μία για χέσιμο. Μάλλον).
Καλά, έχω να σας πω για απίστευτους χαρακτήρες που έχω γνωρίσει αλλά θέλω και να σας διαβάσω και να καθήσω λίγο στη βεράντα μου να δω τη θέα, τα λουλούδια και να πιώ ένα ποτό. (τι καλά να μου το έφτιαχνε κάποιος άλλος...)
Σας φιλώ για την ώρα,
C.A.

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι της Merlot, η οποία μου τα κουναέι συνέχεια γιατί λέει το δικό της ποστ τα έχει πάει καλύτερα από όλα τα δικά μου. Η αυθάδεια της της στοίχισε τη μισή της βόλτα και οι τύψεις μου της εξασφάλισαν τη μπλογκο-αιωνιότητα.

20 comments:

Charlie Alexandra said...

Η φωτογραφία αυτού του ποστ, όπως και του προηγούμενου, είναι τραβηγμένες από έναν τύπο με πολύ δική του ματιά, τον Α. θα σας δείχνω δουλειές του που και που. Είναι πολύ δυνατός.

Λαμπρούκος said...

Dear Charlie,

I am your (monkey) Angel.
Είμαι ο άνθρωπος που θα σου φτιάχνει Ντακίρια μέχρι να μη μπορείς να του αντισταθείς άλλο. Ο άνθρωπος που θα ξενυχτά στα μπαλκόνια μαζί σου!
Μην αντιστέκεσαι άλλο (και θα κόψω και την Πρωτοψάλτη μετά τις 12:00

Λαμπρούκος

Andreas said...

Καλημέρα,

Δηλαδή θα έχουμε σύντομα και άλλες ιστορίες από το μπαράκι ε; Θα μας λες και ανέκδοτα που θα ακούς εκεί; Καλό κουράγιο στα ξένα.

MåvяiÐåliå said...

Κράτα μια θέση στη μπάρα και για μας

ptwsh said...

Αν ήταν η πρώτη μέρα και γνώρισες τέτοιες περιπτώσεις...σου προτείνω να καταγράψεις τις συμπεριφορές των πελατών. Έφεση στον γραπτό λόγο έχεις, λεφτά έχεις...γιατί όχι;

Η Merlot τρανή ανταγωνίστρια βλέπω.

Gordon said...

...bartender scotch on the rocks pls...
a kai salamaki ;)

Кроткая said...

Re mi vasanizeis to skuli!
einai i psuchi tou blog -kai tou party!

se posi wra tis ipie tis 57 birres o typos?

Charlie Alexandra said...

λαμπρούκο dear, δελεαστικό ακούγεται αν και είπα να κλείσω επαφές με τη συμπρωτεύουσα αλλά για εσάς, έναν μέλλοντα αξιωματούχο, ίσως να κάνω μια εξαίρεση
αντρέα, δεν είμαι πια στα ξένα αν και όταν είμαι στο μαγαζί δε του φαίνεται...!
morgana, πολύ καλές ιδέες!!! keep it up
black dahlia, δε νομίζω οτι είναι κ το πλέον δελεαστικό μαγαζί, αλλά δε γαμιέται! την έχεις τη θέση, όποτε θες!
amelie, σα δε ντρεπόμαστε λίγο χαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχχχχχχχ
πτώση, ναι το κωλόσκυλο... όσο για το άλλο... ναι, γιατί όχι. if i keep myself together
gordon, σαλαμάκι;!;!;;;!!!
krot, θάνατος στους ανταγωνιστές!!! χαχαχααχαχαχααχ
σε 4-5 ώρες ο θεούλης!

Кроткая said...

γγγγρρρ... γαβ! (είπε η Μέρλοτ και δάγκωσε την Τσάρλι!)

Mantalena Parianos said...

Τι πίνεις; Κερνάω!
:-)

Andreas said...

Δεν άντεξες και πολύ μακριά μας ε; Καλά να δούμε πότε θα μας παρατήσεις ξανά. Πάλι καλά που θα ποστάρει η Merlot.

MåvяiÐåliå said...

Γύρισα όλα τα μη δελεαστικά μαγαζιά του κέντρου χθες, μάταια!

Anonymous said...

Καλή μου Τσάρλυ - δεν ανήκω σε κανέναν - Αλεξάνδρα... και τι δε θα έδινα για ένα καφεδάκι Αγίας Σοφιας με Λεωφόρο Νίκης γωνία... Νοέμβριος

Charlie Alexandra said...

dr,το κωλόσκυλο!!!
mantalena, κερνάει απόψε αυτήηηηηηη (λαϊκό άσμα)
krot, ούστ! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
andreas,αυτό είναι αλήθεια καλέ μου. Κάποια στιγμή είναι σίγουρο οτι θα βαρεθώ και θα ξαναφύγω. Η αιώνια κατάρα.... να μη στεριώνω σε κανέναν (τόπο.. άντρα.. ό,τι θες)
black dahlia, αν έψαξες τα δελεαστικά και μάλιστα του κέντρου δε μου κάνει καμία εντύπωση που δε με βρήκες. Δοκίμασε τα μη δελεαστικά- τα λαϊκά- και περιφερειακά και άκυρα. Η επιτυχία είναι σίγουρη. Αν πάλι βαρεθείς να ψάχνεις, απλώς πες μου να σου στείλω ένα μειλ και μου έρχεσαι καρφί και συστημένη.
morgana, παράλειψή της... μια μάγισσα είναι πάντα απαραίτητη.
november, στα ... Αγόρια; αχ, ναι ναι ΝΑΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ. Με Βιβλια Χώρα, παγωμένο κι ένα ριζότο λαχανικών κι ο Θερμαικός στα πόδια μας... μου λειψες πάλι καλέ μου Νοέμβρη και δε το βλέπω και το τριήμερο να συμβαίνει... αχ αχ αχ

NinaC said...

Τούτο σας λέω μόνον: τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια, πόσο μάλλον το δικό σας...

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!

Charlie Alexandra said...

δεν ξέρω για των άλλων το δικό μου πάντως είναι χρόνια κλειστό και μόλις ξανανοίγει.... με τα γνωστά συστατικά (βλ ποτα τσιγάρα ξενύχτια)

Anonymous said...

Που είναι η Merlot σήμερα;

Anonymous said...

Αλήθεια αυτό το γλυκό πλάσμα που είναι;

Charlie Alexandra said...

@ insomnia, true....
@ scorpio, life: ααα, σήμερα το έκανα στο φούρνο με πατάτες και δε μπορεί να μιλήσει από κει... περάστε αύριο αν θέλετε...

Charlie Alexandra said...

ixixixixixiixixxiixixixi