Tuesday, May 23, 2006

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ

Μου τηλεφώνησε το μπαρό-αφεντικό μου να μου πει πως έχει την υποψία οτι την παρασκευή του έφαγα κάποια λεφτά από αμαρκάριστες παραγγελίες. Εγώ, πάλι, σίγουρη για την αθωότητά μου, φαγώθηκα να τον συναντήσω και να μιλήσουμε. Δεν έκατσε, οπότε για νοητικό αντιπερισπασμό πήρα τηλέφωνο τον αξιότιμο κύριο Ντίλερ Α', ο οποίος δε μπορούσε να με εξυπηρετήσει γιατί τον έχει φάει η (πρωινή) δουλειά.
Πήρα τον λιγότερο αξιότιμο Ντίλερ Β' τηλέφωνο, ο οποίος επιβεβαιώνοντας τις υποψίεςμου,με εξυπηρέτησε μεν μου δάγκωσε δε το κάτι τις του.
Γύρισα σπίτι και λίγο πριν την επίτευξη της πολυπόθητης νιρβάνα, δέχθηκα τηλεφώνημα από οικείο μου πρόσωπο το οποίο για την επόμενη ώρα μου έφαγε τα αυτιά με τα προβλήματα που του έχουν φάει τη ζωή.
"Τρώγεσαι με τα ρούχα σου", του είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Το ζήτημα είναι πως όλοι με κάτι τρωγόμαστε κι είναι κρίμα δηλαδή....Μήπως είναι ώρα να μπούμε όλοι σε μια ψυχολογική δίαιτα, μιας και πλησιάζει το καλοκαίρι, πιάνουν οι ζέστες και οι επαφές με τους πλησίους μας αυξάνονται δραματικά; όχι τίποτα, αλλά δε μας φταίνε τίποτα οι άλλοι να τρώνε τα νεύρα μας στη μάπα....

40 comments:

Charlie Alexandra said...

υπομονή... μια ακόμη αρετή που μου λείπει...

Epicuros said...

Οι άλλοι μας φορτώνουν με τα προβλήματά τους ή τις μαλακίες τους, μέχρι εκεί ακριβώς που τους επιτρέπουμε εμείς να το κάνουν! Be firm όταν αρχίζουν να σε κουράζουν. Πες τους καθαρά ότι λυπάσαι γι αυτό αλλά δεν μπορείς να τους ακούσεις και θα δεις ότι έτσι θα έχεις αποτέλεσμα. Συχνά μας αρέσει να γινόμαστε ακροατές γιατί έχουμε την αίσθηση ότι βοηθάμε αλλά όταν φορτιζόμαστε υπέρμετρα το οφείλουμε στον εαυτό μας το STOP.

NinaC said...

Έχω ήδη γράψει 100 φορές τη φράση:

"Δεν θα κλαψομουνιάσω για όλο το καλοκαίρι"

Μου μένουν άλλες 900.

MåvяiÐåliå said...

Για τη νιρβάνα ούτε λόγος!

Anonymous said...

Πριν από λίγο βγήκα στο μπαλκόνι. Από τον 6ο όροφο άκουγα τις φωνές αυτών που κάνουν βόλτα στην παραλία. Ο Λευκός Πύργος είναι ακόμη περιστοιχισμένος από το φράχτη για τα έργα της ανάπλασης, αλλά το αποτέλεσμα έχει αρχίσει να φαίνεται και μου αρέσει. Έχουν στήσει τα σταντάκια της έκθεσης βιβλίου (θα βρέξει μια από αυτές τις μέρες). Δεξιά από το Οβάλ ακουγόταν η μουσική που παίζει το συγκροτηματάκι και στο Ζύθο ούτε ένα τραπεζάκι δεν είναι άδειο. Κάνει μια γλυκιά ζέστη, άλλη από εκείνη την υγρή και ζοφερή που έχουμε συνηθίσει, δε θέλει ζακέτα.

Να σου πω... ασ' τους όλους να κουρεύονται με τα παρακμιακά μαγαζιά τους και νομίζουν ότι είναι και επιχειρηματίες. Τίποτα δεν αξίζει όσο λίγα λεπτά ηρεμίας.

Chaca-Khan said...

πάλι καλά που και ο β' δεν είχε πρωινή δουλειά να λες..

Charlie Alexandra said...

looooooooool sorry guys but chaca is the man!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το ζήτημά μου δεν είναι αν αξίζει να ακούς τους φίλους σου ή όχι. το ζήτημά μου είναι οτι όλοι με κάτι τρωγόμαστε ή κάτι δαγκώνουμε. (δυσφορούμε ή εκμεταλλευόμαστε, για τους ομιλούντες την απλή ελληνική)
επίκουρε: συμφωνώ, αλλά δε με ενοχλεί το φόρτωμα. Το φάγωμα με ενοχλεί
ορλάντο: τείνω να μην κάνω τπτ άλλο τελευταία...
cdolL: να τις χιλιάσεις αλλά δεν κατάλαβα που κολλάει. εγώ σίγουρα δεν έχω κλαψομουνιάσει. ίσα ίσα, αυτή τη μιζέρια καυτηφιάζω (και γαμώ τα ρήματα βρήκα!)
dahlia, γάμησέ τα! να θες ν'αγιάσεις και να μη σ'αφήνουν!
insomniα, πρώτον διαχωρίζεται ο φίλος από τον οικείο. οικείος μπορεί να είναι κι ο μπακάλης της γειτονιάς. Τεσπα, σε ζητήματα έρωτα και φιλίας,το ένστικτο οδηγεί σωστά εκεί που η εμπειρία σφάλλει
άσωτε, άστα! καιρός για ανανέωση γκαρνταρόμπας...
november, σταμάτα να με λιώνεις με αυτές τις εικόνες πως ξέρεις οτι μου τσακίζουν την καρδιά... (αχ, ένας ζύθος τώρα... )έχεις δίκιο, ως συνήθως

Charlie Alexandra said...

το και γαμώ τα ρήματα είναι το καυτηΡιάζω

zouri1 said...

η ψυχολογικη διαιτα,δεν γινεται με συνταγη

Λαμπρούκος said...

εγω που είμαι και αντιεξουσιαστής από τη φύση μου λέω

"Θάνατος στα αφεντικά για να πάρουμε τη θέση τους!"

ptwsh said...

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Το παν είναι να είσαι καλός ακροατής. Δε σημαίνει ότι θα τα ακούς όλα όμως. Κράτα τα καίρια σημεία. Βασικά εγώ έτσι κάνω όταν ένας όχι και τόσο δικός μου άνθρωπος αρίζει το παρλάρε στα καλά καθούμενα για τα προβλήματά του. Αλλά αυτό που λέει και ο γαλάτης αρχικά "υπομονή με τους πόνους της ζωής των άλλων".
Ίσως τελικά θα έχουμε και υπομονή για τους πόνους τους δικούς μας.

Mantalena Parianos said...

Πείνασα με όλα αυτά τα "φαγώματα". Γιαουρτάκι με φρούτα κανείς;
:-)
Καλημέρα συλφίδες

zero said...

Πολυ καλο το ποστ.

ζερο.

Charlie Alexandra said...

@ zouri: Α, μην το λες. Για παράδειγμα μια δόση βότκα με μισή δόση λεμόνι εξισορροπεί μια δόση νεύρων (τύπου δεν έβρισκά τόση ώρα παρκάρισμα) ενώ μια δόση αποκαλυπτικά εσώρουχα και μια υποψία σεξουαλικής διάθεσης ¨σβήνουν" την κακή μέρα στο γραφείο.
@ λαμπρούκος: εσύ να γυρίσεις πάραυτα στη συγγραφή του βλογ σου γιατί οι 90-60-90 δεν έχουμε λόγο ύπαρξης πλέον
@ πτώση: ααα, δηλαδή ξεσκαρτάρω τι με ενδιαφέρει. υπογραμμίζω νοητικά και τα υπόλοιπα στ @@ αλλά δείχνω σοβαρή; χαχχαχαχααχαχαχα έχεις δίκιο σ΄ο,τι γράφεις πτώση αλλά εγώ διανύω ώρα καφρίλας και τα καίω όλα
@ μανταλένα: είσαι σε τρελλή δίαιτα λίγο πριν πετάξεις την κορμάρα στην παραλία; προτροπή: πέτα το γιαούρτι στην παραλία και πιες μια καφεδάρα (με κάτι nasty on the side!!!)
@ zero: ωπ... καινούριος επισκέπτης; σας ευχαριστώ zero και ξεκινάω να έρθω κι απο τα μέρη σας

Gordon said...

το θέμα είναι πως δεν εχω κανονίσει διακοπές ακόμα αλλά δε γαμιέται, κάνω υπομονή...

ptwsh said...

@ charlie alexandra Δεν θα το έλεγα ακριβώς σοβαροφάνεια, δείχνω σοβαρή...αλλά άμυνα. Κρατάς τα καλά, ουσιώδη, στοιχειώδη και τα περιττά τα απορρίπτεις - ξεχνάς στο λεπτό.

Кроткая said...

Charlie, άμα την εχεις πρόχειρη αυτη την ψυχολογικη διαιτα στειλτη κι απο δω...
Τρωγομαι κι εγω πολύ τελευταια... αλλά όλοι οι άλλοι ξυνονται ρε γμτ....

Charlie Alexandra said...

@ gordon: φίλε, ανήκεις σε προνομιακή κατηγορία και δεν το ξέρεις. η εναλλακτική θα ήταν να είναι μάιος και να έχεις ήδη κανονίσει διακοπές, που σημαίνει να ξέρεις ήδη που θα είσαι ή που θα θέλεις να είσαι τον αύγουστο, πράγμα που σε καθιστά δημοσιουπαλληλίζοντα... or something. ενώ έτσι, ο,τι γουστάρεις στον χρόνο που γουστάρεις...

@ πτώση: μμμ... μ'αρέσει ο αυτοματισμός που περιγράφεις...

@ krot: θα καθίσω να την συντάξω αναλυτικά και θα την αποστείλω στους χρήζοντες... χαχαχα

omoyomo said...

Εγώ αυτή τη στιγμή τρώω σουτζουκάκια πάντως!

ptwsh said...

@ charlie αυτοματισμός; μόνο τον αυτοματισμό γραφείου ξέρω..
@ βλαξ ίδιο φαγητό φάγαμε. Σμυρνέικα κιόλας από τα χεράκια μου.

Charlie Alexandra said...

ptwsh, το ζήτημα δεν είναι αν φάγατε το ίδιο αλλά αν το φάγατε μαζί.... αυτό είναι είδηση!

Purple Overdose said...

Tώρα σόρυ γλυκιά μου που θα γίνω κακός, αλλά ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του σου λέει...Χάνουν την ουσία. Θα σου αφιέρωσω λοιπόν ένα τραγουδάκι του Λου Ριντ που πάει κάπως έτσι...I m waiting for my man/with 26 dollars in my hand...Ξέρεις εσύ κι άσε τους άλλους να λένε τα δικά τους...Γεια μας!

Charlie Alexandra said...

πού είσαι αγαπημένε μωβ?
μμμ... ανεβαίνω θεσσαλονίκη την τρίτη... θα κάνουμε meeting?

omoyomo said...

Καλά, μιλάμε Purple Overdose είσαι πολύ κακός. Ανατριχιάσαμε!

Γειά σας!

zero said...

Φιλη Charlie-Alexandra.

Διαβασα την ερωτηση σου σε ενα ποστ μου και σου απαντω.
Για να μην κανει scroll ολο το background μαζι με τα ποστ σου, η μαγικη λεξη,
ειναι ... fixed
Την γραφεις μετα την url της φωτο που εχεις για background, αφηνοντας ενα κενο.
Τωρα αν την φωτο την θελεις στο κεντρο του μπλογκ γραφεις ... center
Αν την θελεις στην πανω αριστερη γωνια γραφεις ...top left
Αν την θελεις να φαινεται πολλες φορες δεν γραφεις τιποτα.
Αν την θελεις να φαινεται μονο μια φορα γραφεις ...no-repeat
Ετσι λοιπον τελικα στην σωστη θεση του template σου θα ειναι γραμμενο το...
background:#000000 url(μεσα εδω βαζεις την διευθυνση της φωτο) no-repeat fixed center;
Για τα χρωματα τα ειπαμε, αυτο το #000000 ειναι το απολυτο μαυρο, εσυ το αλλαζεις σε οτι

θελεις.

Ολες οι αποριες που εχεις...
...σχετικα με τα χρωματα...
...θα σου λυθουν, αν κανεις...
...κλικ στο παρακατω link.( Εσυ Αλεχανδρα καν'το copy-paste.)
http://wellstyled.com/tools/colorscheme2/index-en.html
Επισης εκει που λεει...
...enter RGB... του βαζεις οτι χρωμα θελεις...
...το νουμερο του χρωματος εννοω...
...και σου δινει ολα τα παραπλησια χρωματα.
Καλο ε?

Αν παλι ειναι επιλογη σου να κανει scroll ολο το background μαζι με τα ποστ σου...
απλα σβηνεις αυτο το σχολιο μου.
Απλα μια γνωμη σου ειπα φιλε.

Οτι θελεις ξερεις που θα με βρεις.

ΥΓ: την αγαπη μου φιλη blogger!

ζερο.

ONOMATODOSIA said...

ki h upomonh exei ta oria ths

Purple Overdose said...

Αν θες, θα γίνει meeting, Τσάρλι...

Βλακέντιε, πίστεψέ με, θα τρομάξεις αν με δεις νευριασμένο!

omoyomo said...

Χαχααχχααχαχαχααχαα....

omoyomo said...

Αυτό το 'Βλακέντιος' πάντως, πολύ μου άρεσε. Ίσως και να το χρησιμοποιώ. Thanks!

Purple Overdose said...

Ελπίζω να κατάλαβες την περιπαικτική μου διάθεση, πάντως! Να σαι καλά, man!

Charlie Alexandra said...

respect, ειδικά σήμερα, τώρα στις 1.35 μμ μπορώ να σου πω αλλά 10 πράγματα για τα οποία θα με λυπηθείς κι ούτε καν θα με ζηλέψεις... αλλά πες κι εσύ τον πόνο σου αδερφέ respect
onomatodosia, η αξιοπρέπεια;
ζερο, big time thanx man αν και αυτή τη στιγμή έχω τέτοια χάλια που δεν καταλαβαίνω τπτ... αύριο όμως με καθαρό μυαλό...
purple, ωραία. την τρίτη που και πότε.

Purple Overdose said...

Πού θα μείνεις;

Charlie Alexandra said...

ti oraia ti oraia eisai akomi edo?an nai pleaaaaaaaaaaaaaase steile moy sto mail poy tha breis sto profile moy to mail soy na kanonisoyme details

Purple Overdose said...

Έχω στείλει ήδη, Τσάρλι...:)

NinaC said...

Την ίδια μιζέρια καυτηριάζω κι εγώ, εμμέσως πλην σαφώς...

:)))

Charlie Alexandra said...

μουτς composition doll, ...το ξέρω

Charlie Alexandra said...

μήπως γιατί μόνο το σήμερα έχουμε για να οργανώσουμε το αύριο; κι όταν το οργανώνουμε είναι σα να είμαστε βέβαιοι οτι θα υπάρξει; (αυτό το σχόλιο ακροβατεί μου φαίνεται μεταξύ ευφυίας και ηλιθιότητας... δεν ξέρω ακόμα προς τα που γέρνει...)

Anonymous said...

Come again....Έχουμε το σήμερα να οργανώσουμε το αύριο, μα γιατί να το οργανώσουμε; Ειδικά αν δεν είμαστε ποτέ σίγουροι ότι θα έρθει; Αν πάλι δεν έρθει γιατί να έχουμε χάσει έστω και ενα 10λέπτο την προηγούμενη μέρα; Γιατί να μην την χαρούμε; Γιατί να μην την χαιρόμαστε σαν να είναι η τελευταία μας; Στον βαθμό που μπορούμε βέβαια, δεν τα παρατάμε όλα....Βουλιμία, ανορεξία, οργάνωση ανοργανωσιά, ηλιθιότητα και ευφυία, ίσως όλα συν-υπάρχουν! Όλα για όλους. Μπορούν να υπάρχουν κομμάτια σε όλους; Οι πολύ έξυπνοι άνθρωποι, θεωρώ πως είσαι ένας από αυτόυς, έχουν και τα ηλίθια, χαζά, άρνητικά τους...Πιστεύω....Είμαστε παζλ...σιγά-σιγά εξελίσσεται και ολοκληρώνεται..Πότε, πού, who knows....

Charlie Alexandra said...

Έχουμε το σήμερα να οργανώσουμε το αύριο, μα γιατί να το οργανώσουμε

για να έχουμε την ψευδαίσθηση του ελέγχου της ζωής μας άρα λιγότερο rigor mortis.. (μα καλά τέτοια φιλοσοφικά θα λέμε στο βλογ... για να το ελαφρύνουμε λίγο γιατί το να χρησιμοποιείς λατινικούς όρους πριν τις 10 το βράδυ είναι κάτι μεταξύ επιδειξιομανίας και ακαδημαϊσμού)

Anonymous said...

Μάλλον έχεις δίκιο, αυθόρμητο ήταν!
Ήταν απλά μια σκέψη!!!