Monday, May 15, 2006

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ

LET ME INTRODUCE MYSELF...

37 comments:

weirdo said...

μμ.. chinese or japanese?
Pleased to meet you.

Andreas said...

Μετάφραση πότε θα έχουμε;;;

Andreas said...

Ακριβή μετάφραση πότε θα έχουμε;

Alkyoni said...

αυτοπροσκαλέστηκα στην αν ποτέ γίνει βόλτα σου με τον-την purple overdose στην άνω πόλη.
Μένω δίπλα και πίστεψέ με δεν ξέρω αν ο κήπος λειτουργεί ακόμη..
Υπέροχο μέρος,μαγευτικό όλη η Άνω πόλη

Gordon said...

ceni to teem uoy...

zouri1 said...

συμφωνω.

Mantalena Parianos said...

Mοιάζει με ένα tattoo μου.

omoyomo said...

性交は何をこれであるか。

NinaC said...

性交は何をこれであるか。δε λες τίποτα!

omoyomo said...

Compositon Doll, χαίρομαι επιτέλους που καταλαβαινόμαστε!

omoyomo said...

Composition είναι το σωστό βεβαίως...

Anonymous said...

Αγαπητή Αλεξάνδρα του Τσάρλυ, μου φαίνεται ότι αυτή τη φορά η Νέα Υόρκη δε σας έκανε καλό. Πρέπει να περάσατε πολλές ώρες στην China Town, το οποίο είναι μεν καλό διότι α. νιώσατε ΠΟΛΥ ψηλή, β. ΠΟΛΥ ροδαλή και γ. με ΠΟΛΥ μπάσα φωνή. Από την άλλη βέβαια θα πρέπει κάποια στιγμή να ξεχάσετε τον Κινέζο τον οποίο ερωτευτήκατε πριν πέσετε στο κρεβάτι μαζί του και συνειδητοποιήσετε ότι τίποτα δεν είναι μύθος. Με ανυπομονησία περιμένω να βρείτε τον παλιό, καλό σας εαυτό και έχω τη βεβαιότητα ότι σε αυτό θα σας βοηθήσει ένα "πούστικο" τριήμερο στον ήλιο και στη θάλασσα...

Anonymous said...

Θα σας προσκαλούσα για ένα ξεφάντωμα σε δημοφιλές θέρετρο πολυτελείας, εντός των συνόρων, το τελευταίο τριήμερο του Μαΐου, όμως περιμένω μια Κολομβιανή φίλη... και δεν σας κρύβω ότι την προτιμώ. Χωρίς παρεξήγηση, Νοέμβριος

Charlie Alexandra said...

@weirdo, japanese νομίζω...ελπίζω!
ανδρέα, θα κάνουμε ένα deal. δε θα το γράψω εδώ αλλά αν με δεις ποτέ, ρώτα με κ θα σου πώ!
morgana, λες ε; η φιλία μαζί σου μου είναι όσο απαραίτητα όσο και τα ξόρκια σου μαγισσάκι
αλκυόνη, εγώ δεν το βλέπω να τα καταφέρνω να ανέβω και πολύ άμεσα πάντως θα σε ενημερώσουμε αν κανονιστεί. που μένεις στην α.π;
Τσινάρι ή απο τη μεριά της πολιορκητού;
mantalena, σε ποιό σημείο το έχεις; ένα από τα πόσα...
heim, μ'αρέσει η ματιά σου. Ελιά.
cd: μην αφήνεις αυτό το βλάκα να σε παρασύρει και να σε αντιγράφει
βλαξ: σεκς ιτ σακσ

omoyomo said...

Η Composition Doll έχει πέσει θύμα της ακαταμάχητης γοητείας μου! Και δεν είναι η μόνη...!

(γουάτ δε φακ ις δις;)

Anonymous said...

Tοσο καλά ε;Σαν ανθρωπάκια που τρέχουν όμως μοιάζουν όλα τους,αν τα δεις πιο καλά (ή εγώ εχω ζωηρή φαντασία! )

NinaC said...

Εγώ επιμένω: 性交は何をこれであるか。και ξερό ψωμί!

NinaC said...

Αγαπητέ Νοέμβριε,

Η Κολομβιανή φίλη σας θα έχει και κολομβιανή μαζί της?

Αν ναι, e-mail me, ο προμηθευτής του βλακός τον προμηθεύει με νοθευμένη και βλέπετε τα αποτελέσματα...

Andreas said...

Ε; Εγώ περιμένω και τις φωτογραφίες...

Mantalena Parianos said...

Δυο. Ένα σε κάθε χέρι. Ένα μικρό, ένα πιο μεγάλο. Ένα tribal, ένα ιδεόγραμμα (για ευτυχία + μουσική)
μουτς

Charlie Alexandra said...

xaxaxaxaxa τι τύπος αυτός ο νοέμβριος...! μόνο να σε δελεάζει! ξέρετε, αγαπητέ νοέμβριε, οτι η προσφορά σας σχετικά με επικείμενο τριήμερο έχει μιλήσει μέσα στην καρδιά μου. προσπαθώ να μας εξασφαλίσω το χρόνο... όσο για τους κινέζους... αυτή τη φορά δούλεψα wall street boys!!!!
όσο για την κολομβιανή φίλη, ελπίζω να μην είναι αυτή με την οποία πίνετε τώρα καφέ γιατί στο πολυτελές θέρετρο που λέγαμε, δεν νομίζω οτι θα της επιτρέπει η είσοδος. το έχουν απαγορεύσει το στυλ boli@@@R. ξέρεις εσύ. χαχαχαχααχαχαχαχαααααααααααααααχαχ

Charlie Alexandra said...

@composition doll: αυτό δε μου πέρασε από το μυαλό να το μάθω... πω πω έχω χαλάσει...
@ andreas:μμμ, δεν έχω αντίρρηση να ποστάρω φωτό. το μόνο πρόβλημα είναι οτι σκάει η μούρη μου στις περισσότερες καθώς κι οτι χρειάζομαι πολύ ώρα να της ανεβάσω. κάτι θα γίνει όμως...
@morganΑ: ααα κι εγώ νόμιζα οτι από χτές τα ξεκίνησες γιατί κάτι διαφοροποιήθηκε στο σκηνικό μου
@ mantalenΑ: να έχω το νου μου μη σε δω στο δρόμο. χαμηλά στο χέρι;

Anonymous said...

Αγαπητή Composition ΔΟΛ. Τις προάλλες με επισκέφθηκε στην οικία μου ένας φίλος από τη Βέροια. Είχε την καλοσύνη να μου φέρει να δοκιμάσω από το φημισμένο προϊόν του τόπου του: ρεβανί. Αντίστοιχα μια φίλη από την Καβάλα κουραμπιέδες, από τις Σέρρες ακανέδες κ.ο.κ. Αν και στο εξωτερικό έχουν τις ίδιες συνήθειες, με τρόμο μαντεύω τι μπορεί να φέρει η καλή μου φίλη... ελπίζω να περιοριστεί στον εξαιρετικό λατινικό πισινούλη της προς τέρψιν των ανδρικών οφθαλμών της παρέας...

Anonymous said...

Αλεξάνδρα του Τσάρλυ επιτέλους αντιληφθήκατε ότι στο classy - bitch στυλ σας (το οποίο δεν σας κρύβω ότι θαυμάζω) ταιριάζουν οι classy - alternative άντρες. Αντιπαρέρχομαι το σχόλιο (xaxaxaxaxa) - όχι δεν είναι αυτή η φίλη, εξάλλου δεν είναι λατίνα - και περιμένω εναγωνίως νέα σας posts.

Charlie Alexandra said...

november, το αντιλήφθηκα έτσι; ωραία, καιρός μου ήταν. (δηλαδή, δεν είναι εγγενής η έλξη μου προς τα ρεμάλια, ε;). ελπίζω να καταφέρω να βρεθώ στο Π.Κ το επόμενο ΠΣΚ μαζί με εσάς και τη φίλη σας (και δώρα φέρουσα) και να περάσουμε ένα υπέροχο τρι-ήμερο (ή και άγριο)

Charlie Alexandra said...

aaah, by the way δεν είμαι η Αλεξάνδρα του Τσάρλυ καθότι δεν ανήκω σε κανέναν πολύ περισσότερο σε κάποιον άντρα. Εσείς november θα έπρεπε να το γνωρίζετε αυτό....

Charlie Alexandra said...

@ un certain plume: Σας εντυπωσίασα, mon ami?

Charlie Alexandra said...

@ regina... εντυπωσιακό σχόλιο τώρα που το ξαναβλέπω ... και ακριβές! σε συνδΥασμό μάλιστα με την έννοια που απεικονίζεται μάλλον είναι ανθρωπάκια που τρέχουν και δεν προλαβαίνουν!!!

Anonymous said...

αλήθεια;Τι εννοια απεικονίζει δηλαδη;Αν υποψιαστω οτι μπορώ να διαβάζω ΚΑΙ κινέζικα χωρίς να ξέρω,τότε πια τι άλλο μου μένει;;; :))

Charlie Alexandra said...

χαχαχαχαχα παίζει να μπορείς!!!

Epicuros said...

性交は何をこれであるか。=Is sexual intercourse what this?

Simple, my dear Watson, simple: Alta Vista translations! Βάζεις το γιαπωνέζικο και σου βγάζει το εγγλέζικο! Μπορεί να μην είναι μεγάλη η ακρίβεια της μετάφρασης αλλά το περίπου το πιάνουμε! Μα τι βρώμικο μυαλό είναι αυτό που κουβαλάτε κυρίες μου; Μιλάτε μόνο για απλό Intercourse? Δηλαδή για μεγαλύτερα νούμερα δεν κατέχετε πράμμα! Κρίμα! Και σας είχα σε εκτίμηση! Φιλιά!

omoyomo said...

Έχουν πολύ βρώμικο μυαλό όντως, ειδικά αυτή η Doll. Άκου sexual intercourse !!!

Charlie Alexandra said...

πράγματι... τι πλεονασμός! αρκεί να πείς sex. το sexual intercourse καταντάει επιδειξιομανής ατάκα!!! χαχαχα

Charlie Alexandra said...

οχι insomnia, δεν μπορείς να μάθεις. Γιατί αν μάθεις και μετά χαλαρώσεις και βρεις τον ύπνο σου έγω με ποιόν θα κάνω παρέα τις νύχτες; (μμμμ, το κούρασα λίγο αλλά το έφερα εκεί που ήθελα)

Charlie Alexandra said...

χαμπάρι δεν πήρα.. για πες....

Anonymous said...

οκ

Anonymous said...

Αν το 'χαμπάρι δεν πήρα για πες' αναφέρεται σε εμένα, υπάρχει περίπτωση; Για τον ύπνο μιλούσα...τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν λέγονται εδώ...